ŠKODA SUPERB SCOUT

SUPERBi mudeliperekonda lisandub esimest korda uus ŠKODA SUPERB SCOUT!

ŠKODA pakub oma lipulaevamudelit esimest korda sitke SCOUT-variandina. Elegantne disain ja maastikusõiduomadused on täiuslikul viisil ühendatud ühte multifunktsionaalsesse ja vastupidavasse elustiiliautosse – uude SUPERB SCOUTi. SUPERB SCOUT on saadaval ainult nelikveolise universaalina ning selle põhivarustusse kuuluvad kere lisadetailid, 18-tollised valuveljed Braga, 15 millimeetri võrra suurendatud kliirensiga raskete teeolude pakett ning spetsiaalse SCOUT-kujundusega interjöör. Uus metallik-kerevärv Tangerine Orange on samuti saadaval ainult SCOUTile.

ŠKODA SUPERB SCOUTi turuletoomisega lisab Tšehhi autotootja oma sitkete maastikusõidukite valikusse uue tippmudeli. See ühendab ŠKODA SUPERB COMBI pakutava avara siseruumi maastikusõiduki omaduste ja vaimuga, kuigi auto pikkus ja laius ei muutu. ŠKODA SUPERB SCOUT näeb ka väljaspool sillutatud teid hea välja tänu põhivarustusse kuuluvale nelikveole ja raskete teeolude paketile. Viimane kaitseb maastikul liikumise ajal altpoolt nii mootorit kui ka veermikku ning suurendab kliirensit 15 millimeetri võrra. Maastikusõiduvõimeid täiendab veel lisana pakutav maastikusõidurežiim. Adaptiivveermik on samuti saadaval lisavarustusena.

KAKS VÕIMSAT JA TÕHUSAT MOOTORIT

ŠKODA SUPERB SCOUT on saadaval ainult SUPERBi mudeliperekonna võimsaima diisli või võimsaima bensiinimootoriga. 2.0 TDI diiselmootor arendab 140 kW (190 hj) ning suunab kuni 400 Nm pöördemomenti kõigile neljale rattale 7-käigulise DSG vahendusel. 2.0 TDI põhivarustusse kuuluvad SRC-katalüüsneutralisaator, AdBlue-sissepritse ja kübemefilter ning see vastab Euro 6d-TEMP heitmenormidele.

2.0 TSI bensiinimootori võimsus on 200 kW (272 hj) ja maksimaalne pöördemoment 350 Nm. Lisaks nelikveole on sellegi mootori puhul jõuülekandes 7-käiguline DSG. Kübemefiltriga varustatult vastab 2.0 TSI samuti heitmenormile Euro 6d-TEMP. Tänu start-stopp-süsteemile ja pidurdusenergia taaskasutusele on mõlemad ŠKODA SUPERB SCOUTile pakutavad mootorid erakordselt tõhusad.

VÄLIMUS

ŠKODA teistele SCOUT-mudelitele sarnaselt on ka uus SUPERB SCOUT silmatorkava maasturivälimusega. Nagu kõigil teistel uutel SUPERBidel ulatub sellelgi uue disainiga esivõre sügavamele esikaitseraua sisse ning saab sarnaselt SPORTLINE’ile mustad topeltribid – ent seekord kroomiga raamitult. Samas, erinevalt teistest SUPERBi mudeliperekonna liikmetest paigaldatakse SCOUTile uue disainiga toekas esi- ja tagakaitseraud, millega kaasnevad ka alumiiniumivärvi põhjakaitsed. Lisaks kaitsevad täiendavad plastdetailid rattakoopaid, lävekarpe ja uste alaosi. Katusereelingud ja aknaraamid on kroomitud ning näevad šikid välja. Küljepeeglite korpused on alumiiniumivärvi ning esitiibu kaunistavad spetsiaalsed SCOUT-embleemid.

Uus SUPERB SCOUT veereb põhivarustuses 18-tollistel valuvelgedel Braga, mida saab soovi korral tellida ka kahevärvilistena. Isikupärastamisvõimaluste hulka kuuluvad veel uued kahevärvilised 19-tollised valuveljed Manaslu ning eksklusiivne metallik-kerevärv Tangerine Orange. SUPERB SCOUT on ideaalne auto haagise pukseerimiseks ning võib vedada kuni 2200 kilo kaaluvat haagist. Lisavarustusena pakutav lukustussüsteemiga haakekonks vabastatakse mehaaniliselt.

INTERJÖÖR

ŠKODA SUPERB SCOUTi sisemus tervitab oma reisijaid puidumustriliste ehisribadega, mis sarnaselt esiistmetele kannavad SCOUTi embleemi. Istmekatted valmistatakse spetsiaalselt SCOUTile mõeldud kangast ning saavad kontrasttoonis tepingu. Soovi korral on saadaval alcantara- ja nahkkatte ning pruuni tepinguga istmekatted. Esimest korda on esiistmetele saadaval ka kontrasttoonides kummist ääristus õmbluste juures. Soojendusega esiistmed kuuluvad põhivarustusse ning soovi korral võib soojenduse tellida ka välimistele tagaistmetele. Infotabloo saab täiendavad maastikusõidukuvad ning juhti võtab autosse sisenemisel vastu spetsiaalne tervituslogo.

Avarat põlveruumi nautivate tagaistujate kõrget mugavustaset saab veelgi tõsta ŠKODAle tüüpiliste Simply Clever-lahendustega. Näiteks võib vajadusel eesmise kaasreisija istet tagaistmelt reguleerida, kuna lisavarustusse kuuluv uinakupakett sisaldab suuremaid ja mugavamaid peatugesid ning tekki. Sarnaselt teistele SUPERBi universaalversioonidele on ka SCOUTil oma segmendi suurim pakiruum mahuga 660 kuni 1950 liitrit. Tagaluuk on elektriajamiga ning lisana saab sellele tellida virtuaalpedaali, mis võimaldab luuki avada jalaliigutuse peale.

SCOUT

2006: areenile astub ŠKODA esimene SCOUT-mudel

ŠKODAl on juba korralik toekate maasturihõnguliste SCOUT-mudelite traditsioon. 13 aastat tagasi toodi välja teise põlvkonna ŠKODA OCTAVIA toeka maasturivälimusega versioon. Elustiilile orienteeritud maastur leidis kohe laia huviliste ringi. Nelikveolise universaali menu jätkus sujuvalt kolmanda põlvkonna OCTAVIAga. Pärast KODIAQi (2017) ja KAROQi (2018) turuletoomist lisas Tšehhi autotootja SCOUT-kontseptsiooni edukalt ka oma linnamaasturitele.

* Kõik kütusekulu ja suutlikkuse näitajad on esialgsed.