ŠKODA SUPERB iV pistikhübriid on Škoda Laagris kohal!

Alates veebruari algusest on ŠKODA lipulaev SUPERB iV kaunistamas Škoda Laagri autosalongi ning ka peatselt proovisõidu parklat.

  • WLTP andmete põhjal on SUPERB iV puhtalt elektrirežiimi sõiduulatus kuni 62 km.
  • Elektrimootor ja 1.4 TSI bensiinimootor annavad kombineeritult kokku võimsuse 160kW.

ŠKODA SUPERB iV-l on nii tõhus bensiinimootor kui ka elektrimootor, võimaldades seeläbi eriti keskkonnasõbralikku liikuvust.

ŠKODA SUPERB iV suudab täislaetud aku ja täis kütusepaagiga, mis sisaldab 50 liitrit bensiini, läbida peatusteta kuni 930 km. WLTP tulemustega suudab auto ilma heitmeid tekitamata läbida elektriliselt kuni 62 km. Kahe jõuseadme ühine võimsus on 160 kW ja need koos tekitavad süsinikdioksiidi heitmeid vähem kui 35g/km.

Uus SUPERB iV on esimene ŠKODA, mis pakub nii sisepõlemismootori mugavust kui ka elektrimootori ökonoomsust. Elektrimootori väljundvõimsus on 85 kW, samal ajal kui 1,4 TSI mootor annab 115 kW. Sõltuvalt akutasemest saab juht valida täiselektrilise E-režiimi, hübriidrežiimi milles bensiinimootori ja elektrimootori vastastikmõju reguleeritakse elektrooniliselt ja SPORT-režiimi vahel, et saavutada maksimaalne jõudlus.

Elektrimootorit toidab kaasaegne kõrgepinge liitium-ioon aku. Selle võimsus on 37 Ah ja 13 kWh energiat. Akut saab laadida ŠKODA Wallboxi abil mille laadimisvõimsus on 3,6 kW, aega võtab see 3 tundi 30 minutit, või kasutades tavalist 2,3 kW kodust pistikupesa, mille puhul on laadimisaeg 5 tundi. ŠKODA SUPERB iV suudab ka sõidu ajal akut laadida või aku taset bensiinimootori abil säilitada. Pidurdamise ajal tekkinud pidurdusenergiat, mis tava sõiduautol läheb kaduma, suudab SUPERB iV talletada tagaistme- ja pagasiruumi all asuvatesse akudesse. Pistik mille kaudu akut laadida, on peidetud mugavalt iluvõres asuva klapi taha, et saaks autot käepäraselt laadida.

Aastaks 2025 on ŠKODA-l olemas juba 10 elektrifitseeritud mudelit.